Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30, 2011

Αξιολόγηση

Όπως ανάφερα και σε άλλες αναρτήσεις είμαι αξιολογητής εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το 2000 και όλα αυτά τα χρόνια έχω μετέχει σε πλήθος αξιολογήσεων. Η πιο δύσκολο αξιολογικό έργο που έχω αναλάβει ποτέ ήταν αυτό της συμμετοχής μου στο διευρυμένου ΠΥΣΔΕ για την επιλογή διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης νομού Λέσβου. Το έργο ήταν δύσκολο γιατί κρινόντουσαν συνάδελφοι που τους γνώριζα αλλά και θα έβλεπα και μετά το έργο της επιτροπής. Τα παραπάνω επέβαλαν να είμαι δίκαιος, αντικειμενικός να μην στέκομαι μόνο στα λόγια αλλά και αυτά που υπονοούσαν τις πράξεις και το βίο του ανθρώπου που είχα να αξιολογήσω. Μόνο έτσι θα μπορούσα να βλέπω (και βλέπω) όλους τους υποψηφίους στα μάτια όταν τους συναντώ. Για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Άποψη του εργαστηρίου

Άποψη του εργαστηρίου